Fredag

Jag vill börja med att tacka för alla fina kommentarer! Det värmde faktiskt

Minns ni att jag skrev om två livsavgörande beslut som jag hade fattat?

Det ena var, som ni säkert har räknat ut, att vi skulle behålla barnet.. nu gick det ju som det gick, men det var ett beslut.

Det andra var att jag har slutat på KS..

Nu tänker ni säkert att jag är en stor jubelidiot, att jag inte tog den fantastiska chansen att utvecklas.
Men.. Jag har två småbarn, och dom kommer aldrig att bli små igen. Deras uppväxt vill jag verkligen inte missa.

visst, jag kanske vaknar upp om 20 år och ångrar mig, men jag ångrar HELLRE att jag inte tog ett jobb, än att jag får ångra att jag inte var med mina barn tillräckligt!

Och jag står inte arbetslös, utan går tillbaka till mig gamla jobb inom äldreomsorgen där jag trivdes alldeles utmärkt! Det känns faktiskt toppen!

För övrigt så tuffar vardagen på och nu är det ju helg! Hade nästan missat det mitt upp i allt!

Lördagen är fullspeckad.. först är det kalastajm hos våra vänner Jägstad.. det är deras Emma som fyllde 5 i veckan och Lilla My som fyller 3! Sen tänkte vi passa på att fira deras storasyster som fyllde år i december!

Efter kalaset ska barnen åka till farmor och farfar, där dom också ska sova kvar.  Jag och Micke åker vidare till min mor som fyller 45 idag, och hennes man som fyllde 50 i veckan, så då blir det storkalas!!

Vi hinner alltså fira 5 personen på en dag.. inte illa pinkat tycker jag.

Nu har jag bara ett problem.. vad ska jag ha på mig?? Garderoben är full men jag har ändå inga kläder.. En kvinnas eviga problem!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0