Fyndat..

Äntligen hittade vi det vi sökte efter.. eller nja, blidde en aning ändrade planer med nöjda är vi!

Kom fram till att det var totalt onödigt att köpa en ny overall till Emilia som hon skulle ha i två månader max.. så vi köpte en vinterjacka och ett par skidbyxor i stl 110.. tanken är alltså att hon ska kunna ha dom nästa år också!! Smart va? Och dom var inte alls så stora så hon drunknade i dom, utan det funkar.. nu får vi hålla tummarna att hon inte drar iväg två stl 2010..

På intersport köpte vi en McKinley jacka.. som var bra nedsänkt vill jag tillägga! (som experterna säger, ska man köpa på mellandagsrean så ska man satsa på att köpa kvalitetssaker)
Sen gick vi vidare till Stadium och köpte everestbyxor som var kanon bra! Slitstarka på rumpa och knä! Me like..


Emilia tyckte inte det var så jättekul att posa framförkameran idag.. hon ville ut!!!


På väg ut..


En sista bara..

Synd att jag inte tog med kameran ut.. Emilia gick och letade efter spår och hittade både spår efter haren, och katterna.. och pappaspår..

Vi tog en sväng förbi min mormor och morfar och fikade lite och på vägen hem mötte vi några kompisar som skulle åka skridskor! Såå kul.. jag vill också! Men då måste vi komma över några billiga par, eller låna.. får se hur vi löser det!

Juste..


Linnea har fått sig ett par ordentliga skor också..
köpte dessa på vincent för bara 350:-!! Har kostar 699:-
(psst.. såg på deras hemsida att dom fortfarande har rea.. passa på!!)
Vincent skor

Känner att jag är lite på shoppinghumrör.. livsfarligt!!!
Är grymt sugen på att beställa hem ett par varma godingar till mig själv.. men.. hmm.. får se hur det blir med det.


SNYGGA VAAAAA!!!!

Kommentarer
Postat av: dee

Jag är inte ett fan av UGGS faktiskt.. På vissa ser det bra ut, men många går så knasigt i dem.. typ inåt på sidorna.. förstår du?

2010-01-07 @ 20:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0