Nattning

Vi har påbörjat ett litet projekt här hemma.
Vi ska försöka få tjejerna att somna själva... lättare sagt än gjort vill jag lova.
Tills nu så har jag legat brevid Linnea när hon ska somna, Emilia har nöjt sig med att ha mamma i samma rum. Jag försökte förvarna dom lite när dom stod och borstade tänderna härom kvällen med att Mamma skulle sitta i Tv-rummet medans dom somnade.. Vilket såklart resulterade i att Linnea blev jätteledsen! Hon var helt förtvivlad! Mitt mammahjärta började genast gråta så jag gav vika direkt.. MEN, numera sitter jag brevid sängen, och min plan är att stolen ska förflyttas, sakta men säkert ut från deras rum.

Hur som helst.. I kväll när jag satt bredvid Linnea så sträckte hon sig efter min hand.. när hon greppat den sa hon:
"Mamma, Jag älskar dig"

Jag höll på dö av lycka!



Kärleken mellan förälder och barn är något unikt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0