Onsdag= Ledig

Två dagar är avbetade på nya jobbet!
Jag var så jädrans nervös när jag satt på tåget in att jag hade ont i magen och ville bara kliva av! Det var nästan känslan som att bli ivägkörd till någon elak barnvakt när man var liten och hela kroppen skrev Neeeeeej, jag viiiiilll inteeeeee!!!!

Sen klev jag innaför dörrarna och allt försvann.. kändes hur naturligt som helst. Det är klart, jag har fortfarande mycket att lära, men med viljan så går det.. eller hur?

Det som tar emot är ju såklart resorna, det tar ju 1 timma att ta sig dit, 1 timma att ta sig hem.. om jag hinner med alla bussar och tåg.. annars kan det ta lite längre tid. Men sen tänker jag såhär.. Hur många är det inte som pendlar varje dag till sitt jobb? Klarar dom det så klarar jag det! Så är det!

Men idag är jag som sagt ledig, min ända lediga dag den här veckan, så tjejerna är hemma med mig och idag ska vi bara umgås och myyyysa! Man blir lite smålarvig när man är ifrån sina barn så mycket., man vill bara kramas och kramas!


Emilia


Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0