Overall och tvååringsjakt!!

Det var lättare sagt än gjort att hitta en overall till Emilia nu.. typiskt!
Vi får väl ta en sväng till stinsen idag för att leta reda på något..

Tvåårsjakten handlar om Linnea som snart blir två år.. och till min förskräkelse så kom jag på att den stackaren inte har några kompisar!! Visst, hon är två år.. och leker med sina förskolevänner, men när vi är lediga så är det Emilias kompisar som vi leker med.

När jag blev gravid med Emilia så träffade jag en del andra blivande mammor och vi har sen följts åt, jättemysigt. Men när Linnea var på väg så hade jag fullt upp med Emilia, att det inte blev några nya gravidmagar att hänga med..
Ursh va elak jag känner mig!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hon kan få bli kompis med My :)

2010-01-08 @ 18:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0