Sista dagen..

Idag jobbade jag min sista dag på demensboendet.. Kan ju inte gärna hoppa in och jobba extra när jag jobbar 100% på KS..
Det var blandade känslor vill jag lova.. har ju trivts så bra där. Chefen kom till och med och fikade och gav mig vackra tulpaner som tack för tiden. Det är kul när man känner sig uppskattad och bra på det man gör.

Men nu går jag mot nya utmaningar, och jag är både nervös och supertaggad för mitt vik på Thoraxkliniken! Men det kommer bli otroligt lärorikt och jag ser det som en chans i livet, en chans att utvecklas och skaffas sig ännu mer kunskap och erfarenhet. Och lite läskigt, men det är väl allt till en början..

Nu är jag i vilket fall helt ledig fram tills på måndag och KS drar igång, och för er som känner mig så är det fullt ös som gäller.. (även om jag absolut skulle behöva vila en dag)

Nu ska jag slå mig ner brevid mina änglar och titta lite på bolibompa, eller gå och leka lite med Linnea innan det är sovdags för dom..

Föresten..

Det blev en vit USKA nål.. Jag gillar när det är gammeldags..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0