Skit..

Hade precis skrivit ett låååångt inlägg om min helg, hur kul det var på kalas, vilket ursöt tårta Linda hade gjort, jag skrev om min mammas och hennes mans fest, hur trevligt det var, vilket god mat det var, att Micke försökt locka håret på mig med en plattång och nästan brände bort en hårtuss, att vi var på garage och såg mickes lillebror spela med sitt band The Drama, superbra, haft en mysdag idag, varvat ner med ERA musik, kollat på madagaskar 2 och att jag ska jobba i morgon...

Finns inte en chans på världskartan att jag tänker skriva om allt!!!

Kan för övrigt fortfarande inte lägga in bilder...

tänk.. när jag skrev förra inlägget var jag lycklig, satt och log åt min fantastiska helg, men så råkade jag trycka på "logga ut" och allt försvann... nu är jag världens mest grinigaste surkärring istället.. fan, ska nog gå och äta nåt..

God natt..

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har åxå gjort så där såå många gånger... antingen tryckt på fel knapp eller så har datorn hängt sig eller nått..

Ett tips som jag ALLTID gör numera..

Skriv inlägget i Word först.. klipp och klistra och ta inte bort det förrän du ser att de e på plats.. :)

Det spar mycket tid och humör :)

Kram

2010-01-24 @ 21:25:41
URL: http://lisama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0