suck..

minus 25 grader ute när man vaknar..! Lite mysigt faktiskt.
Ett problem som har uppstått däremot är att Emilia måste har dragit ifrån på längden över en natt eller två och kan knappt ha sin overall som jag köpte till henne i höstas.. köpte stl 98 men min lilla dam skulle nog behöva 104..
Känns ju inte så jättekul att behöva köpa en ny overall i januari, som hon dessutom förmodligen inte ens kommer kunna ha nästa år.. dilemma det där! Men men.. kan ju iof komma över en overall ganska billigt nu när det är rea överallt.

Vi får se hur jag löser det där, någonting måste hon ju ha!

Idag ska jag förmodligen åka ut till min farfar med lillasyster rebecka för att hjälpa honom packa ihop lite kläder inför hans flytt. Lilla gubben som bott på landet och vägrat flytta därifrån kommer äntligen till Märsta! Ska bli skönt att ha honom nära så man kan hjälpa till. För det är väl det man ska göra med sina nära? Hjälpa dom..
Jag tycker att det är sorgligt hur synen på sina äldre ser ut nu förtiden, man ser dom som mindre värda och några som bara är till besvär.
Tror att det är i kina, där värderas ålderdomen, för man inser att dom har ett helt liv bakom sig med erfarenheter och livshistora.

Så.. det var det..

Nu ska vi plocka ner julpyntet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0