sunday. .



Det här är vad våran söndag började med.. lite sconesbakning! Tjejerna var såklart med och tyckte det var jättekul!


Emilia sitter efter frukost och tittar på morgon bolibompa med sitt Lejon Alex.. (jo hon har filmen madagaskar och jag misstänker att Emilia är lite småkär i lejonet Alex) <3


Linnea äter en ostrulle..

För övrigt så har dagen gått oförskämt fort, jag tycker att helgerna bara rusar förbi.. Eller egentligen så går alla dagar fort, hela livet går fort, och just därför ska man tänka efter vad man lägger tid och energi på.


Pappa och Linnea har lekt lite..

Förra söndagen var Emilia på kalas hos vännen Moa..


Moas favoritlek är att leka doktor, och Emilia hängde med på noterna..


Födelsedagsbarnet fiskar


Min söta Emilia tyckte också det var kul att fiska lite


One, two, three.. (hon kan faktiskt räkna till fem på engelska)


tuuuuut


Kommentarer
Postat av: Veronica

våra sötnosar :)

2010-01-18 @ 07:54:26
URL: http://haaparanta.blogg.se/
Postat av: Ankie

Hej Erika, nu va d så där längesen vi hördes igen! Kom ihåg din bligg idag å har läst ikapp mig lite... vad fina och stora dina tjejer blivit! å grattis t vicket på ks hoppas du trivs bra å får ett jobb du trivs m i framtiden!!!



kramkram

2010-01-18 @ 15:13:02
URL: http://ankiesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0