Tröttmössa..

" I like to move it MOVE it, you like to move it move it.. we like tooo.. Move IT.. "

Jo, madagaskar går varm här hemma!! Fick veta idag att Emilias stora samtalsämne på förskolan också är just lejon.. det är BARA lejon som gäller.. hahaha.. Vad har jag gjort??

låter som att dom inte gör något annat än att kolla på film, men så är det ju självklart inte.. så, du har jag sagt det och känner mig genast bättre!

Jag har börjat jobb, därav denna dåliga uppdatering! Jag är HELT slut kan jag säga.. jobbade förvisso 13 timmar igår, och sen upp idag igen.. kan vara därför jag är lite pömsig! Men det känns kanon, jag trivs som fisken i vattnet och då gör det inget att man blir trött.


Lägger upp denna bild på Micke och mig som ett tecken på att jag numera kan lägga upp bilder igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0