1 miljon brösthållare!

Idag har jag fikat med två av mina bästaste kollegor! Kändes skönt att få en lagom dos av jobbet så här mitt i semestern!
Det var som alltid lika kul att träffa dom och prata om lite dittan och dattan!

Sen kom Micke och tjejerna och plockade upp mig och vi begav oss mot Stinsan för att shoppa lite skor.. bara skor, inget annat!
Det blidde ett par astuffa streetskor till Linnea, ett par rosa och glittriga (otippat) till Emilia och själv köpte jag mig ett par pärlemovita pumps som jag ska ha på ett bröllop nästa vecka! Nu ska jag bara lära mig gå i en klack som är mer än 1 mm.. vilket jag egentligen inte kan, men ingenting är omöjligt.. eller hur! vi får se hur det går med det.

Sen..

"Kan jag bara spring in och se om jag hitta en BH på Twillfit?"

Micke gick med tjejerna till lekplatsen.. medans jag provade MINST 1 MILJARD olika brösthållare! Alla möjliga storlekar och formar, med eller utan puffkuddar och gelétjofräser! Jag höll på dö och den otroligt trevliga tanten bara öste på mig fler och fler.. jag bröjade ett tag fundera på om hon inte ville bli av med mig!

Tillslut, efter 40 minuter (som för övrigt kändes som 10 år) så hittade jag en, eller två.. Uberschööön!! Dom sitter som hud på mig!

Vill ni ha en snabblektion?

det där första måttet.. typ 75, 80, 85.. det måttet är ju omkretsen, den ska sitta åt.. som en korsett på 1800-talet.
och bokstäverna.. A B C D.. det är inte volymen, det är bredden.. det ni!!
Jag råder er att gå och be om hjälp, ni kommer bli förvånade vilken stl ni kommer fram till.

Jag har stl 65 D.. och jag är minimalisk! Som sagt, bredden! Oh my god.. jag är bred!!!



in på närmsta Twilfit och köp något fint! Inte dyrt heller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0