Kryssning

I torsdags morse.. tidigt, kl 05:00 om jag ska vara precis, så begav vi oss mot Stockolm och siljabåten!
Tjejerna var såklart jätteuppspelta! Dom skulle ju få åka båt.. en jättestor båt!
Oh herregud, det blev verkligen en kryssnig för våra barn.
Jag och Micke var helt slut när vi kom hem dagen efter.

Det var bollhav och klätterväggar, bio, spel, tågbanor, småbilar, hoppborg, rithörnor (tack och lov)
Sen var vi och badade i bassängen, bubblade lite och badade lite till. Det fanns en rutchkana där som var rätt populär vill jag lova!

Och för att inte tala om hissarna! Dom var ju superkul..



Linnea


hmm...


Det blåset en hel del..


som sagt..


..blås blås..


så.. det var sista


bio


bollhav


Emilia fick något fnatt och började dansa mitt i all lek ♥


Millan provar på klätterväggen..


Linnea gör ljudeffekter..


Linnea och pappa spelar xBox..


Söta fina Emilia


"one more please"




Hur ofta får man tårta till mellanmål liksom?


Pappa och Linnea festar loss.. på juice


♥♥♥

Sen har vi hunnit med skansen i veckan också.. de bilderna kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0