Sova på hotell..

Bara sådär..
I fredags förra veckan lämnade vi flickorna hos min mamma, åkte till Infra City och tog in på Scandic hotellet där. Bara han och jag..
Det är så lätt att glöma bort varandra i vardagen. Och det kan jag vara så ärlig att säga att vi har gjort. Man går som en robbot på rutin, och jag verkligen HATAR det.. jag är ingen rutinmänniska, och det kryper i kroppen bara av att tänka på att livet ska vara samma samma hela dagarna.
(självklart fattar jag att barn behöver rutiner, men det är ju inte dom jag menar.. Så, nu fick jag det sagt)

Hur som hellst så tog vi in på hotellet, åt en värsta LYX middag, pratade, och pratade och verkligen njöt av varandras sällskap.
Vi tog en promenad i kvällsolen, pratade  lite till..
En dejt helt enkelt!


Nice..


relalalaxaaaaa

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken fin bild på dig!!

Och kul att eran Katt heter Vince, det ska min kommande son heta :) Vincent(Vince) haha! Fint namn tycker jag.. Ses på lördag! Puss på re

2010-07-08 @ 17:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0