Gjort Stockholm idag..

Idag åkte jag och tjejerna tillsammans med min faster till vår fina huvudstad och bara hade det bra! Tog en långpromenad till Djurgården och Rosendal trädgård! Otroligt vackert faktiskt!

Upptäckte också att det fanns inte mycket till restauranger där, åtminstonde inga som var någolunda barnanpassade! Tror vi letade runt på hela jävla ön.. till slut skrek Emilia rakt ut "Jag vill ha KOOOOOORV"
Så vi tog en mosmeny på närmsta kiosk!

På tåget hem hände något helt otroligt.. Emilia står i gången när en man går förbi henne!
Hon tittar på mig och säger:
"mamma.. En KUNG gick förbi mig!!! Han hade jättesnygga kläder, och fina skor!"

hahahhaha


Väntar på faster på station..


Bilburna flickor tycker det är världens roligaste med tåg!


Lillan tycker också det är kul med tåg


Ett stycke blomma


På korvmojjen!


Ett stycke Linneaskor


Utsikt från kiosken.. Man får välja sin korvis noga!


Nea står och posar utanför ett tält på djurgården..


Inne i tältet

(Det är ju Love Stockholm eller var det nu heter.. så det finns massa kul för barnen att göra)


Emilia drömmer sig bort!


Någon lektunnel..


Fick en ballong.. som efter 2 minuter flög upp i himlen..


Fikar på The Huset


Kul att deras muffins är lika stora som deras huvud ungefär!


Och som att inte det var nog med att gå runt i stockholm en hel dag så var dom tvunga att springa av sig lite utanför förskolan där Emilias avd hade avslutning (som jag givetvis hade glömt)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0