Härlig helg!

Jag är lycklig, och jag är jävligt lycklig!! Hur ofta känner man att en ledig helg känns som en hel vecka!! Har verklien njutit av varje minut den här helgen!

I lördags skyndade vi iväg och veckohandlade, sen bänkade vi oss framför soffan och tvn.. Tyck vad ni vill, men jag tänkte INTE missa det kungliga bröllopet! Det var såååå fint!
Det blev nästan en aning pinsamt när jag började storböla då Viktoria klev ur bilen!! Jisses så fin hon var.. Hon var helt perfekt! Alla var så fina! Som en riktig disneyfilm!!

Självklart kunde jag inte låta bli att tänka lite extra hur det kommer kännas när jag och Micke står där..


den som väntar på något gott... vänta vänta vänta!!


jaa.. hmm...  ??... Vet inte vad hon har för sig den här damen!


Linnea och hennes nya sparkcykel.

I dag, söndag, tog vi de nya sparkcyklarna och åkte till farmor och farfar.. åt god mat (som alltid)
Vi passade på att övningsköra också.. så jag gled runt i Sigtuna, fortfarande liiiite nervig, men ååååååå så kul det är!! Vill verkligen ha det där körkortet nu! NUUU..


Emilia fick såklart också en sparkcykel.. fast med bara två hjul


Mina fina barn!


Nea testar sina gränser.. min lilla tvååring!




Min söta treåring! Verkligen kul ålder.. det här måste vara småbarnens motsvarighet till tonåringar! Humöret svänger på någon sekund, de tål inte att mamma och pappa säger ifrån, vilket resulterar i ett antal vredesutbrott varje dag (stackars stackars våra grannar) att man inte får göra vad som hellst existerar inte! Men samtidigt en så härlig ålder, man kan ju faktiskt börja samtala med varandra.. och allt som bubblar ur den här damen just nu.. som sagt så är det allt ifrån att vi ska ge bort Stellan till grannen till att det regnar stora hamburgare ute!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0