Läkarundersökning.

Igår var jag riktigt duktig, jag gick till läkaren med min förbanna..

Det är min mage som bråkat med mig i ett år ungefär.. jo, ett ÅR!!
Han tröck lite och sa att han trodde det var muskelbristning.. med betoning på tror!
Fick en remiss till UL bara för att kolla upp det..

Nu undrar jag bara.. HUR lyckas man med det när inte ens lägger 5 minuter om dagen på träning!

Han nämnde visst något om att jag hade en tunn muskelvägg och när jag fött två barn så blev den påverkad.

Nog om den..

Nu är jag ledig i tre dagar! och jag inlädde min ledighet med 6 timmar greys anatomi i sträck.. första säsongen :D sååååå bra!!
sen är det ju inte helt fel med lite ögongodis här och där!



Kolla!!!!


Helt okej..


<3<3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

åååh,,, han är ju bara för het! :) Mc'Dreamy alltså eller var det den andra kanske? Blandar ihop dem :) Båda är lika snygga hahah ... (Grabbarna i Greys alltså) hahah.

2010-06-20 @ 23:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0