Minus för nya OLW!

Som vanligt så faller jag för alla nya reklamer! Allt som är nytt måste prövas! OLWs nya ugnsbakade chips var inget undantag!

Dessvärre kan jag bara konstatera att det var första och sista gången som jag stoppade dom i min mun! Vilken besvikelse!!
"chipsen" smakar som en frasig kartongbit, pappersmak.. knäckebröd? Jag finner ingen korrekt beskriving, det var bara konstigt! Äckligt!
Och efter att ha läst lite till på påsen så faller allt på plats..
"Istället för att fritera chipsen, har de knådats, kavlats och slutligen ugnsbakats"

Innehåll.. potatispulver!! PULVER??? Vart faan tog potatisen vägen?? Det här är pulvermoschips!!! Vidrigt!

Är du dum som jag och går på skiten så råder jag dig att komma över och smaka mina, KÖP dom för i helvete inte!


-Får det lov att vara lite pulvermoschips??


Kommentarer
Postat av: Petra

hahahah erika du är så rolig!!! :D

2010-06-10 @ 08:08:30
URL: http://petraplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0