Är det vår i luften?

Jag fullkomligt sprudlar av lyckorus just nu!

Idag har vi varit lediga (jag och barnen) helt utan att vi varit sjuka, en ovanlig situation men fantastiskt underbart!!
Vi har passat på att njuta av det fina vädret vi haft idag.. man vet aldrig hur länge det varar!

Emilia och Linnea älskade alla vattenpölar och var tvunga att provhoppa i varenda en! I morgon får dom på sig galonisar innan vi går ut!


hänger hemma hos min mormor och morfar idag


Emilia klättrar i snöhög.. gillar bakgrunden!


Linnea med.. Fin bild <3


Gangstermormor.. gillar hennes solglasögon skarpt!!


Min morfar var också med


Tänk att en snöhög kan vara så rolig


Gladfis!

Kommentarer
Postat av: Jenny

ja det är klart det är roligt med snöhögar!!

kommer du inte ihåg när vi klättrade på grannens häckar ute i Åslunda.. (var inte så populärt)men dom var ju fulla med snö och vi hade skit kul :)

2010-03-12 @ 03:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0