död fisk

Jag är helt slut.. känns som att jag har jobbat i 700 år i streck! Vissa dagar tar hjärnan mer stryk än andra.

Emilia har snart varit glutenfri i en vecka, det fungerar bra och det verkar inte som att hon själv märker någon skillnad. Eller jo, hon vet ju att hon numera har ett eget bröd och får smör ur egen bytta.. Tror att det är jag själv som tycker det är jobbigast. Det känns som att hon blir så begränsad. Hennes köpta bröd smakar inte alls gott.. och man kan välja mellan 3-4 olika.. Misstänker att jag får ställa mig och baka eget bröd!
Fikabrödet ska vi inte tala om.. bye bye alla goda ballerinakakor med chokladnoguat i mitten!!

Det är fortfarande nytt, vi kommer nog in i det.. Och så länge Emilia inte klagar så finns det väl ingen anledning för mig att göra det.


Glutenfritt fika, inte alls lika gott som det "vanliga" Känns nyttigt på något sett.. ?

Nu är det sängen som gäller.. (21:12) Annars blir jag omöjlig i morgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0