Fredag!!

woohooo. .äntligen fredag!!

Vi börjar då dagen med ett läkarbesök för Emilia.. ingenting med magen denna gång utan nu tokrinner det i hennes ögon och hon ser ut som en liten panda för att hon är så röd och irriterad.

Suck suck suck..  När ska hon få må bra? Jag bara undrar..

Igår kväll hade jag en klasskompis över på fika, så kul att ses igen.. vi jobbar verkligen om varandra HELA tiden.. på det sättet saknar jag skolan, för då hade man varje fredag bokad.. då sågs man och man behövde inte anstränga sig så mycket.
Det var iallafall mycket trevligt, jag sprang upp och ner ur soffan för att ta hand om mina barn som skrek som två små stuckna grisar, men vi hann med både en och flera samtal..

Och ikväll kommer min syster över och håller oss sällskap, vi ska äta middag och fredagsmys! Micke åker på kryssning med jobbet idag. . och jag gillar inte att vara solo!!


Min sjukling.. (gamal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0