Gastroskopi

Äntligen Äntligen Äntligen!!!

Tänk att man ska behöva ringa och tjata för att få som man vill..
Ringde i torsdags till Astrid Lindgrens för att fråga om dom ens fått någon remiss för Emilia, det hade ju gått två veckor! Dagen efter RINGER dom till Micke och säger att vi har tid på måndag 13:15!

Ett problem bara, dom sa absolut ingenting om hon skulle vara fastande. Just nu är jag superglad för min utbildning, annars hade jag inte ens tänkt på den saken. Men nu VET jag, att hon inte får äta något, dels för att dom ska ner i tarmen på henne och dels för att hon ska sövas... (dubbelkollade såklart upp det)

Skönt att det blir gjort så våran flicka får må bra!

För övrigt så har det varit en helg full av jobb för min del. Känns som att jag åkte till jobbet kl 11 i fredags och kom hem igår kl 21! Men vad gör det när man trivs med sitt jobb.


Kommentarer
Postat av: Dee

Vad skönt att dem tar tag i det nu, hoppas de kommer på vad som är fel!

Håller tummen!



Kram!

2010-03-16 @ 08:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0