Godis!!! 2,90..

mohahahhahaha

Äntligen Äntligen!!!!

Jag sitter som ett glatt litet barn som snart ska få sitt lördagsgodis.. ett glatt barn med extremt godisberoende.. eller ska jag säga, sockerberoende!

Idag när Micke kom hem efter jobbet hade jag knåpat ihop en inköpslista för honom (till veckohandlingen) och längst ner stod det med fet stil GODIS!!!! Hela veckan har jag tjatat om det där förbannade lösgodiset, men han har gått och blivit vuxen och tycker att vi ska äta upp det vi har hemma först!?!  båt godis.. godis från kryssningen han var på förra veckan.. blä!! Gud vet hur länge det godiset har legat där!!!
(åååh nej, jag vill absolut inte veta vad lösgodiset i mataffären utsätts för dagligen.. jag slår lock för öronen då)

Ska njuta av min sista lediga dag i morgon, och sen är det jobb som gäller heeeela påsken.. men vad gördet om hunra år.. eller hur ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Är åxå ledig idag för att sen jobba heeela påsken :) men som du säger... vad gör de om hundra år... jag gillar ju extra pengarna i kassan :)

2010-04-01 @ 08:05:24
URL: http://lisama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0