Helg

Helgen rivstartade igår med tacos och familjemys.
och som vanligt blidde det ingen sovmorgon.. Emilia fick för sig att kl 05:15 var en utmärkt tid att gå upp!!! Jag höll absolut inte med och skickade in tjejerna på sitt rum.. där lekte dom glatt och jag fick slumra lite till.

Sen åt vi en brakfrulle i vardagsrummet och strax där efter kom farmor och plockade upp mig och flickorna. Vi skulle åka och bada!!! Såå kul.. det var första gången som tjejerna var och badade i simbassäng (om vi räknar bort emilias babysim) Jag över driver inte om jag säger att dom var överallt och ingenstans! Emilia var alldeles blå om läpparna och Linnea åkte på magen ner för rutchbanan.. blötdjur!

När vi kom hem var det lagom att äta lunch, och sen gick vi ut hela familjen på promenad. Superskönt väder, MEN.. jag blir åter igen påmind om att jag vill flytta!! Det är verkligen inte kul när man inte ens kan leka i lekparken utanför huset för att det ligger miljoner kattbajshögar överallt!! Lika kul är det att hundägarna i området uppenbarligen vägrar plocka upp efter sin hund, så skulle jag samla ihop all skit så skulle jag ha ett berg ganska snart!!

Lite senare på eftermiddagen drabbades jag av panik, kände ett oerhört behov av att köpa någonting!! Blev nästan grinig för att jag inte fick handla något.. Ringde då min söta lillasyster som givetvis var på. Så vi åkte in till kista och strosade runt en sväng! Gjorde det absolutaste bästaste fyndet ever!!! Ett par fina tygskor.. 149:-!!!!! Som hittat..
Sen var det inte helt fel att umgås lite med Rebecka.. fler borde göra det, hon är en underbar person! :D

Nu ska jag försöka frakta över Linnea till sin säng från våran.. önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0