nu ger jag upp..

Det är bara inse.. vi kommer vara magsjuka för resten av våra liv! Det är så här det kommer fortsätta.. runt runt runt!!

Vaknade inatt av att Linnea låg och kräktes i örat på mig.. Lilla gumman var helt förstörd!! Var inte mycket att göra åt det utan jag gick och duschade med min lilla sjukling medans Micke bäddade rent..
Vi hann inte mer än att somna om förens det var dags igen.. tur att vi har tvättmaskin hemma! Är inne på min 4:e maskin!! Frågan är vart jag ska hänga allt?

För övrigt så är allt bra.. vi funderar på att se efter en våningssäng till flickorna. Skulle bli så enormt mycket mer yta i rummet om vi fick bort en säng. Någon som har en sån på lager eller? :)
Troligtvis blir det en billig på Ikea, vägrar lägga fler tusen på en säng... jo jag är snål, och det kommer man långt på!

Ska fortsätta sanera lägenheten nu.. jag är i krig med alla bacillusker!!


Så här ser jag ut numera..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej vännen! Jag tycker du ska skaffa lite alcogel.. finns på apoteket eller så norpar du lite från jobbet.. och sprita allt när dom kräks! speciellt händerna hela tiden, alla måste sprita i förebyggande syfte.. Annars går det bara runt och runt..

Toalettringen är väldigt viktig att sprita! Allt som dom/ni tar i ofta ;)

Du vet säkerligen allt jag nyss skrivit, men jag skriver det endå ;)



Puss på dig.. hälsa familjen!

2010-03-05 @ 17:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0