Snuvad på en timma!!

Jag gillar absolut inte dom här dumheterna med att vrida klockan fram och tillbaka.. förstår verkligen inte varför!!
Måste vart en full vetenskapsman som hade hjärnsläpp!!

Micke kom hem igår efter ett dygns festane.. och som vanligt när han är ute så tar han med sig mat hem till mig! hehe.. det har blivit lite som en tradition.. denna gång hade han med sig nudlar från 7eleven.. och den var fortfarande varm!

Sen hade han varit så finurlig att han struntade helt i att köpa båtgodis till tjejerna, utan kom hem med två leksaksbilar!! Perfekt! Emilia och Linnea blev överförtjusta! Själv fick jag två mascaror som jag hade önskat mig.. eller läppstift, som micke kallar dom! hahahha

Nu ska jag skynda mig och duka fram en brakfrukost till min fina familj.. (får se om jag får upp gubben, han är lite trött idag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0