Tisdag..

"dagarna dom går och går, efter varandra.. Måndag,Tisdag,Onsdag,Torsdag Fredag,Lördag,Söndag.. dagarna dom går och går, efter varandra.. måndan försvann.. måndag måndag kom tillbaks annars fattas det en dag, måndag måndag kom tillbaks.. Tack ska du ha"

En dagislåt som jag sjöng när jag var liten.. den har ältat sig fast i min hjärna! Och finns det något mer irriterande än när man går och sjunger barnsånger hela dagarna..

"En och två och tre indianer, fyra fem och sex indianer, sju och åtta och nio indianer.. tio små indiaaanerrr!!!!"

Jaja..

Jag är i ett förändringsstadium i mitt liv just nu.. skulle kunna vända upp och ner på hela jorden bara för att saker och ting skulle blir lite "inte som vanligt".. Jag får frispel av allt vardagligt, samtidigt som jag tycker att det är rätt skönt att ha kontroll över vad som ska hända..

kollade mitt skattebesked idag också.. fick en smärre chock när jag såg att jag skulle få tillbaka pengar!? Har varit helt inställd på att få betala tillbaka.. Måste sett fel.. eller? Om inte så tackar jag och bockar.. För jag vet ju vad dom pengarna kommer gå till :D "Jag vet nåt som inte ni vet.. llalalallala"


emilia knasboll


Vildingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0