Tvära vändningar..

Tänk så livet helt plötsligt kan ta tvära vändningar..

Och som jag alltid säger, Man har alltid ett eget val..

Min syster kom och höll mig och tjejerna sällskap idag, alltid lika mysigt att umgås med henne, stackarn.. hon somnar nog lika snabbt som tjejerna ikväll! Dom avgudar henne, och hon ska leka leka leka!!

Jag bjöd på tacosgratäng, Emilia och Linnea ratade den totalt, men moster tyckte den var god.. så jag får nöja mig med det. Den dagen jag lyckas hitta på en maträtt som mina barn slukar utan att klaga då ska jag springa naken genom stan!! Korv och makaroner räknas inte..

Syster yster gick hem och nu har jag suttit och pratat med en gammal barndomsvän som bor alldeles för långt ifrån mig.. önskar att jag kunde beema hit henne så hon kunde sitta här och prata med mig istället. Ska jobba på det :)

I morgon åker vi in till huvudstaden och letar rätt på lite jelly beans.. ska visst finnas i en amerikansk butik någonstans.. känns som att leta efter en nål i höstack.. men vill man så går det. Ska kolla lite efter bra regnkläder till mina flickor också.. sånna tider nu!


Torsten Flink


Kommentarer
Postat av: Anonym

finns en amerikansk butik i gamla stan på den där huvudgatan/gågatan. ja om den nu finns kvar...? Lycka till;)

2010-03-26 @ 22:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0