Härligt med studenter!!!

Visst är det något speciellt? Man minns ju känslan.. känslan av att man har klarat det!! Man är "färdig".. Man stod ut de där förbannade tre åren.. man fixade sina betyg.. man kämpade.. nja, det där sista vill jag kanske inte riktigt stå för..hade jag gjort om gymnasiet nu, när jag är 25 så hade det gått betydligt bättre!

Men men.. man står iallafall där och kan känna sig stolt!

Det var visst 10 år sen Micke var där, och 7 år sen för mig.. blev lite chockad faktiskt, känns som det vara på sin höjd 3 år sen.. men jag fick plussa några år.. crap, jag börjar bli gammal nu!


Mickes bror var iallafall jättefin och han kan med all rätt vara supernöjd med sin insatts på gymnasiet.. grymt bra betyg!
Tjejerna tyckte det var lite konstigt med allt folk som bara stod och väntade, och de hade fullt upp med att hålla koll på lastbilarna som stod lite längre bort och väntade..


Millan hänger på något gossedjur


Linnea också..


Svärfar spanar in betygen..


Emilia och Linnea fick en varsin bok som de kunde underhålla sig med lite


Liten Anders


Student Anders


Linnea filosoferar i någon sekund..


hmm.. stackars Micke som ska övningsköra med den där vildingen någon dag..


...som sagt!


Emilia härmar mamma..


Medans vi väntade på Anders som åkte lastbil gick vi ut med pappas moster Lena och plockade fina blommor!


Maskrosor är fina... fick till och med en lite myra!


så fin bild.. ibland lyckas man!


busfior..


Emilia och Linnea blev mycket glada över att Anders kom


Vi skålade i champagne!


Linnea har fixat ett perfekt studentkort till henne själv.. tack gumman! (jo jag vet att hennes lugg är lite väl lång, vi ska klippa henne.. mamma, jag vet att det förmodligen var det första du tänkte på ;)


fina tårtan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0