Helg..

Härligt med helg.. härligt att jag jobbar!

Men det gör inget eftersom jag har världens bästaste jobb! Perfekt när det är fint väder och vi kan sitta ute!
Idag hade jag även slängt ihop en smörgåstårta som jag bjöd mina gamlingar på, vilket var uppskattat!

På rasten kom Micke och tjejerna och hämtade mig, sen åkte vi ner på stan i Sigtuna en stund.. åt lite glass.. tittade på vattnet och ankorna.. Jag "råkade" förstöra Emilias syn på fåglar..

-Emilia, akta dig.. De stora vita som flyger, bajsar på oss.. och de stora som simmar i vattnet bitts!
-SKYNDA DIG MAMMA... SPRING!!!

Nu är det en jobbdag kvar sen är jag ledig två..

Ska länga mig ner bredvid Micke nu, och om jag har tuuur så kliar han mig på ryggen!

ZzZzZzZz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0