Helgen.

Jahapp..
Den här helgen har mest inneburit jobb, och mera jobb.. och eftersom jag har tystnadsplikt så kan jag inte berätta så mycket.. MEN, jag kan ju säga att vi har haft en urmysig helg där vi i lördags satt ute med våra pensionärer mest hela dagen.. vet inte hur många saftkannor vi blandande.. Satt till och med ute och åt middag för att det var så fint väder!

För mig så känns det så bra att få se till att de här människorna får ha det så bra som möjligt och lite till.. för det går inte att komma ifrån att de faktiskt tillbringar sin sista tid där.. Då ska det tamejfan inte vara något annat än bra. Och det tycker jag vi lyckas bra med!

Micke tog tjejerna och åkte och hälsade på en kompis på landet..
Emilia berättade för mig i morse vid frukostbordet att hon lekt med en kille och en tjej.. och det bästa av allt var att hon fått springa barfota i gräset!
Det är så kul att hon börjat berätta så mycket för mig.. visserligen bara ibland men de få gånger det händer så är det uppskattat!

Nu har jag bara 5 arbetsdagar kvar av 10 sen är jag ledig!! Längtar som fan tills i helgen..


Mina änglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0