Helgen..

Vi var som sagt på begravning i fredags, och det var fint.. och sorgligt, men mest fint!

För övrigt så hade vi en bra helg med massa SOL!!! me love!

Vi har cyklat och lekt och jag har övningskört igen! Sååå kul.. jag älskar att köra bil, dels för att jag är så jävla nervös så det blir som ett rus.. jag skakar nästan, så nervös är jag, men också för att jag känner att jag faktiskt blir bättre och bättre och jag lär mig, det är inte helt omöjligt som jag trodde för några år sen.


Linnea ska ut och cykla med farmor


Emilia tog sin egen cykel.. hon har blivit så duktig!!


Micke lånade farfars cykel.. han var också duktig :D


Emilias nya skor


Nea har bråttom till gungorna


Emilia har en egen stil när hon gungar.. men den fungerar!


Farbror Anders var också med


Emilia leker affär


Full rulle kanelbulle


Våran skrotbil..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0