Hemlis.. inte längre hemlis!

Äntligen Äntligen ÄNTLIGEN!!!!!!!

Jag och Mickael ska gifta oss!!!

Vi har tillslut tagit tag i saken och bestämmt oss! Den 6 Augusti 2011 blir våran dag!

Frieritet hade jag redan klarat av för två år sen, det har jag skrivit om i ett tidigare inlägg, men nu är det alltså bestämt.. (egentligen bestämmde vi det redan i februari, men vi ville hålla det lite hemligt ett tag, men som vanligt så bubblar jag över.. några sånna fantastiska nyheter kan man inte hålla tyst om)

Planeringarna är i full gång, och jag är glad över att vi är ute i god tid..
Jag har alltid velat haft ett enkelt bröllop, men ju mer jag planerar och filurar så märker jag att jag skenar iväg..
Ska bli spännande att se hur det kommer sluta!

Hur som hellst så är jag överlycklig och jag kan inte vänta tills jag får stå där framme i min gräddvita (?) klänning och säga -Ja till mannen i mitt liv!!!



En sån fin låt.. jag är helt såld! (ja, ni som känner mig vet ju hur jag är helt frälst i vackra texter) Dessutom så påminner han så mycket om min pappa som vi knappt träffar längre!
Skulle vilja adoptera honom!! (kalle alltså)

Kommentarer
Postat av: Elin :)

grattis va kul :) hurru jag har bytt tel och har inte ditt nummer kvar du får gärna skicka ett sms elle nått så jag får ditt nummer :)kram grattis igen att ni har bestämmt datum :)

2010-05-04 @ 10:33:40
Postat av: Veronica

STORT GRATTIS!!!! :) Kram Veronica

2010-05-04 @ 12:36:25
Postat av: Petra

åhh grattis vad underbart!! :D

2010-05-04 @ 20:40:53
URL: http://petraplutt.blogg.se/
Postat av: Linda

Ååååå grattis gumman!!

Va roligt för er.

Ni kommer bli ett strålande vackert brudpar!

2010-05-04 @ 20:59:02
URL: http://lisama.blogg.se/
Postat av: Linda

UNDERBART!!!!

Ska bli såååå kul att vara med och förgylla er dag!!!

2010-05-05 @ 15:19:43
Postat av: Ylva

Va roligt, stort grattis!!

2010-05-06 @ 17:43:39
Postat av: Colle

Fel av dig där, datumet bestämde DU för 4 år sen på en lunchrast, jag har faktiskt kvar det datumet i almanackan på mobilen....=)

2010-05-14 @ 09:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0