Inte alls avundsjuk... inte!

Min pluttesyster.. eller MINA, det är ju inte bara en som åker..
Rebecka och Madelen åker till grekland i morgon! fi fan så skönt!!! Bara sådär!! Becka ringde mig igår och sa att hon skulle dra.. det tog ett tag innan jag fattade att hon menade allvar!

Men det är dom värda båda två.. de förtjänar lite lyx och semester..

Själv ska jag ju jobba.. men vad gör det om 100 år?
Nu är det bara 2 dagar kvar av 10.. känner mig en aning mör men det behöver man ju inte direkt skryta om.


Gissa vart dom ska!!
Underbara Grekland.. jag ÄLSKAR grekland!! Vill me åka dit..

Dessutom kommer hon komma hem som en pepparkaka.. vilket betyder jag JAG kommer ta med mig en resväska och flytta in på brunos.. (inte för att jag någonsin kommer i närheten av hennes brunhet) Men det är ju värt ett försök iallafall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0