Ledig!!

Nu är jag ledig i två dagar! Sköööönt! Och jag har tjejerna hemma så vi ska bara mysa och ha det bra..
Det skulle bli varmt så vi kommer nog mest vara ute.. I love!

Jag är lite tom i huvudet och vet inte vad jag ska skriva.. ovanligt, jag som älskar att skriva! Har ett hål i mitt hjärta också..
Tog steget och sa upp min relation till pappa.. riktigt jobbigt och det var länge sen som jag var så ledsen. Men det fanns inte så mycket annat jag kunde göra. Jag måste tänka på mina barn i första hand och eftersom det inte spelade någon roll vad jag gjorde så fick det bli så här. .

Life goes on..

Snart är det bara 1 år och 2 månader kvar till bröllopet!! Shit.. jag kommer inte hinna! Får helt enkelt bli borgligt och sen donken för nära och kära! Perfekt.. låg budget också!

Nu ska jag servera mina änglar en brakfrulle!


En fin låt..

Kommentarer
Postat av: Petra

Kul med bröllis!! :)

Tiden går sjuuuukt fort så börja planera nu nu nu :D kram

2010-05-17 @ 09:00:58
URL: http://petraplutt.blogg.se/
Postat av: Linda

Gummsan det måste kännas hur tufft som helst när det blir som det blir men kom i håg att i det lång loppet är det han som är förloraren med stora bokstäver!!!!!



När ska du och jag leka då?

Klart vi kommer hinna ordna ett KANON bröllop!!!!!



Styrkekramar!!!

2010-05-17 @ 10:07:51
Postat av: Rebecka

Gaj rort tta ted rav ted atsäb, iv raralk sso arb natu röf iv rah ardnarav! Tgikårt tta ed elluks arav tetuls! Ted rä nah mos råg etssim mo aryf nrab cho åvt arabrednu nrabnrab!! Mark mark

2010-05-17 @ 12:32:59
Postat av: Fredde

Grattis till bröllopet!

BRA att du tog tag i Peter Problem, trist att det skulle bli så bara, fast har man som han en tokig kärring som egentligen borde sitta hos en psykolog 365 dagar om året så är det lätt att bli hjärntvättad.. Jo om nu han eller hon läser detta, bubblan som ni lever i är inte evig, när den väl spricker så finns ingen där längre... Trist Peter.. Du har torskat 4 grymma barn...

2010-05-17 @ 20:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0