Lokal

Känns som att det börjar hända grejer nu..

Pratade lite med en vän som ska gifta sig snart (alla ska gifta sig.. superkul ju, fler borde hänga på trenden)
Fick iallafall en hel del goda råd och tips.. och sånt kan man inte få för mycket av!

Ska iallafall kolla upp en lokal som verkar intressant..

Vi var inne ett tag på att ha middagen/festen där man köper paketpris så ingår middag, och en del dryck till maten.. folk som serverar och man slipper tänka på att det ska städas och vem som ska göra vad..
Men det skulle kännas så prådigt och stelt, och det är absolut inte vi.

JAG vill pyssla själv och fixa med dekorationer, det skulle inte kännas som våran dag om vi inte fick styra allt själv..
Nu talar jag för mig själv.. ska inte dra in micke i mina galenskaper.

Men en sak är iallafall säker, och det är att jag kommer inte lyssna på någon annan än just Micke när det gäller vårt bröllop.. tips och idéer, absolut.. men sen är det vi som bestämmer allt. Och om vi så skulle vilja bjuda på korv med bröd så tror jag inte att någon skulle säga något. För inte gifter man sig för att bjuda folk på en fin fest och middag.. då har man missuppfattat det hela.


Bridezilla??? Nä, verkligen inte.. men jag vet vad jag vill :)

Och på tal om denna bild.. skulle det inte vara lite coolt att ha rock tema? Typ döskallar och rosa? Svart och rosa? :D ååh.. me like!


Kanske.. ?

Bilden är lånad av Den här sidan


Kommentarer
Postat av: Elin

nice och ha det i rosa svart och döskllar :) jag älskar döskllar :)

2010-05-19 @ 10:20:36
Postat av: Petra

Det vore riktigt coolt! :)

2010-05-24 @ 15:00:54
URL: http://ptrasbilder.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0