Mias möhippa!!

Min arbetskollega ska gänga sig snart! (jaa Mia, nu är det enligt mina beräkningar bara 9 dagar kvar!!)
En möhippa skulle hon ju såklart ha, även om hon varit väldigt tydlig med att det inte var något för henne!

Så planerna smeds, vi har i största hemlighet slitit som djur (möss) JAG har sytt!! Anne-Sofie (som var den stora boven i det hela) framstod som en elitsömmerska jämnfört med mig!

Stackats Mia trodde att hon skulle hem till Anne-Sofie och pyssla, och när dörren öppnades såg hon lagom förvånad ut!! Hahaha.. stackarn hamnade nog lite smått  chock!

Men fy faan va kul vi hade! Timmarna rusade förbi och jag har allvarligt talat inte skrattat så mycket på evigheter! Ett skratt förlänger livet, så jag lär ju leva i en evighet nu!


Får det lov att vara lite kiss kanske?


Mia Jag och Anne-Sofie..
Kicki Bettan och Lotta


Våran manliga kollega förvandlades för kvällen till en jonna!!

Singstar!! Världens roligaste Tv-spel!! Me looove
(åh nej, jag kan fortfarande inte sjunga.. men det underlättar att man kan texterna ;)


Lever mig in.. verkligen!

Senare tog vi en taxi till fyra små rätter och åt fyra små rätter!
och avslutade kvällen på corner!

Slutet gott allting gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0