Min lördag och söndag..

Egentligen måndag och tisdag men nu var jag ledig så det blidde helg känsla istället!

Det har ju varit helt sjukt varmt! Jag klagar absolut inte.. prefekt när man är ledig. Jag och tjejerna har inte gjort så mycket annat än att vara varit ute och lekt! Jag överdriver inte när jag säger att dom slocknade som två klubbade sälar på kvällen!

I måndags hann vi träffa moster Rebecka en stund, tog en lekparksrunda och åt massa glass.. Och igår utforskade vi våra egna lekparker i vårt bostadsområde.. tog bara ungefär två år för oss innan vi kom på att vi inte behövde gå en mil för att leka!

Har hunnit umgås med vänner också under mina lediga dagar, så nu är jag laddad inför mina 10 dagar av arbete! 10 dagar i rad.. money money money.. always funny!!


Bus Linnea!


Tjoohooo


Glada barn = glad mamma


mitt hjärta


Moster Becka var också med!


Emilia har plocka gula rosor till sin mamma! Gulleunge


Här sitter vi i gräset och matat fästingar!!


Vad hände nu?






sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0