"Regnet bara öser neeeeer"

Idag har jag på något sett lyckats hinna med hur mycket som helst..
Hann umgås med tjejerna innan förskolan..
Besöka min elaka faster och bjöd mig själv på en brakfrukost hos henne..
Gick förbi världens bästa mormor och fikade lite med henne..
Och sen åkte jag till jobbet!

Och nu på kvällen hann jag träffa en lillebror som satt i vår soffa när jag kom hem..
Rakade Mickes huvud..
och duschade en andra gång idag!

Här är man effektiv vet ni..

I morgon skulle jag dock gärna vilja klona mig!
Ska jobba förmiddag och sen åka och se när Mickes bror tar studenten!
Hade gärna velat skicka hem min klon för att ta en snabbdusch och fixa i ordning mig men det hinns inte.. får göra mig lite extra tjusig redan kl 5 i morgonbitti och hoppas att det håller sig i 8 timmar och lite till..

Helt otroligt.. När jag och Micke träffades var han bara 13 år.. och nu tar han studenten!! Tiden går verkligen fort..

Vilket skitinlägg.. inget vettigt alls..
Fan va kass jag är!

Jag skyller mig dåliga humör på regnet!
Såg ut som en dränkt katt när jag kom hem.. dränkt markatt.. marulk? Godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0