Snorrgården?

Det är perfekt att skrika ut att man ska gifta sig.. för man får såå mycket tips och idéer av folk som vill hjälpa till!

Vi stor visserligen fortfarande och trampar på ruta 1... Vart fan ska vi vara?
Men igår fick jag ett tips om Orrgården i Rosersberg.. ska absolut kika på det! Såg faktiskt helt okej ut.. lite piff bara sen kan det bli hur fint som helst.  Sakta men säkert så går planerna framåt. Om två månader ska vi ha bokat lokalen iallafall!

Då är det bara resten kvar!

Har suttit och tittat på brudklänning idag.. men jag tror det är omöjligt att välja över internett! Man måste nog vara på plats och prova prova prova!!


Jag vill ju ha en kortare klänning. . men ju mer jag kollar runt dessdå mer osäker blir jag! Denna är ju helt fantastiskt fin!!  LÄNK--> KiK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0