Vanlig dag..

Dagarna rullar på som om de hade eld i baken!

Linnea har numera börjat sin pott-träning på allvar, och det går skitbra! Hon har varit utan blöja hela dagen idag förutom när hon sov och inte kissat på sig en endaste gång!! Känns jättekonstigt! Emilia försökte vi med ganska tidigt, och verkligen VILLE att hon skulle sluta med blöjan.. men Linnea har vi inte gjort något alls med utan det har kommit av sig själv. Antar att man inte ser henne växa, utan man vill att hon ska vara liten föralltid!

Annars är det också bra, Emilia kan snart skriva hela sitt namn, och det är bra gjort för det är många bokstäver att forma till när man bara är 3½ år!!
Och Nej, jag är verkligen inte rädd att skryta om mina barn, gör det mer än gärna!

Micke har jag skickat iväg för att handla!


Jag och Linnea.. suddig, men jag gillar den ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0