Ingen dress!

I fredags var jag och Rebecka in till vår huvudstad för att prova lite klänningar! Åh vad jag hade längtat!
Men.. det blev ju inte riktigt som jag tänkt mig!

Vi var till en butik som heter Lilly.. och vi strosade runt där, kände och klämde på klänningarna.. det var inte direkt någon som föll mig i smaken.. men sen tänkte jag att jag måste ju få på mig en klänninga, det kanske känns bättre då!
Men när jag frågade vart provrummen fanns så tittade hon lite förundligt på mig och sa
"ni har inte bokat tid, om man inte har bokat tid så får man inte prova"

Snopen!! Jag trodde ju helt klart att det var upp till kunden om hon ville ha hjälp eller inte..
Men men.. sånt är ju livet!
Kände mig som Julia Roberts när jag gick därifrån!

Men, vi skyndade oss iväg till nästa ställe.. men.. nä, ingenting föll mig i smaken där heller!

Jag tror att "problemet", som egetnligen inte är ett problem ligger i att jag verkligen inte kan se mig själv i en brudklänning.. ingen traditionell brudklänning! Och i princip så är det det ändå som finns i brudbutiker.

Jag är nog lite för enkel av mig.. jag vill inte ha ett prinsessbröllop!

Nä, ska åter igen slå ett slag för det enkla!

Blir att se över lite Ida sjöstedt


så söt klänning från Ida sjöstedt


Kommentarer
Postat av: Linda

Denna klänning va verkligen helt underbar!

2010-11-07 @ 20:25:28
URL: http://lisama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0