Mat för livet!

Nästa helg är det mässa dags för mig och Emilia!

Det är en mässa som visar utbudet av produkter för mat överkänsliga som inte tål gluten, laktos, mjölk och soja!
Perfekt!

Även om Millan har varit glutenfri i flera månader nu så känner jag mig fruktasvärt ovetande ibland.
Det är ju inte så att det klart och tydligt står att någon produkt är glutenfri, inte på alla produkter iallafall.
Och även om man inte hittar just ordet vete på ingredienserna så kan det iallafall finnas där, fast i en annan form med ett annat namn!

Den 12- 13 november i kistamässan.




Kommentarer
Postat av: Petra

Jag vill hänga med! :) iaf en av dagarna :)

2010-11-03 @ 11:21:48
URL: http://petraplutt.blogg.se!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0