Tisdag!

Vet inte vart jag ska börja!

Dagarna rusar förbi.. herrejessus det är ju bara 1 månad kvar till Jul!!
Och till skillnad från resten av sverige så har vi INTE slängt upp något julpynt än!
Otippat för att vara mig, men sen är jag ju lite obstinat också.. sätter mig lite på tvären när alla gör precis samma lika!
Är lite på tvären nu också känner jag! Jag har lite ömma tår som folk råkar trampa på ibland, och då blir det som det blir.. Bara gilla läget!

Men annars har vi haft två mysdagar jag och tjejerna! Lite tråkigt väder men vad gör det om hundra år!
Hälsade på min farfar igår, och bestemor och bestefar idag! Älskar verkligen mina gamlingar! ♥


Dockskåpet, favorit just nu!


Men som ni ser så har musse flyttat in.. och en massa hundar och katter :)


Mer vild än tam.. dessutom har hon klätt sig själv!! ♥


Lekt lite doktor


Sötnöt! Förra veckan bakade vi pepparkakor från degen vi köpte på mässan!


Roligt att baka!


Glutenfria pepparkakor..trodde ett tag att det skulle bli en enda stor kaka, hela degen började flyta ut! Men, det blidde heeelt okej!


Glasyr är ett måste!






Kommentarer
Postat av: Rebecka

Mmm, dom ser riktigt mummsiga ut :D

2010-11-23 @ 22:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0