Vilken Vecka!!!

Vilken vecka det här har varit! Intensivt är bara förnamnet!!

Helgen har iallafall bestått av jobb..
Mina ögon går snart i kors, men mitt abstinens av att blogga går före sängen just nu!

Idag på min långrast så hämtade Micke och tjejerna upp mig, vi åkte och övningskörde lite (tränade i princip bara på att hitta dragläget i nya bilen.. var som att börja om från början)
Sen åkte vi på husvisning! Ååååh... !!
Det var sååå fint! Helt nytt.. stora fina rum, luftigt! Very nice!
Men känner jag mig själv så kommer jag ha samma känsla på vilken visning vi än går på!

Jag kunde verkligen se barnen springa runt och leka och jag stå i köket och laga mat.. eller, kanske inte riktigt, jag placerar nog Micke där istället! Jag lägger nog mig själv i en hamock med en bröllopstidning!

Vi får se vad som händer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0