05:45!

Ställde klockan i morse, och när den ringde låg hela familjen och sov.. till och med katterna höll sig lugna!
Typiskt.. tänkte faktiskt i några sekunder om jag skulle strunta i att gratta Micke på morgonen, och hoppas på att tjejerna skulle ta sovmorgonen.. men den tanken höll sig inte länge! Klart han skulle firas!

Så jag smög upp, slängde ihop lite frukost på en bricka, tände ett ljus och behav mig in i sovrummet med en stämma som inte var riktigt klok!

"ja mååå han leeeeva... osv.."

Nog vaknade han alltid.. undrade väl vem som hade ont i magen!


En kofta fick han av oss!

Just nu sitter tjejerna och "vilar" framför "lilla prinsessan".. annanaspajen står i ugnen och jag ska snart kolijocksa ihop en lunch till oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0