10 månader kvar.. idag!

Kom på en sak.. om 10 månader, exakt.. om man ska räkna med tiden också, så kommer jag att vara Fru Elfström!
Shit.. tiden går verkligen verkligen fort..
Tyckte det alldeles nyss var 1 år och 6 månader kvar.. men nu är det bara räkna ner!

Ska på allvar se efter om jag kan hitta en klänning.. i värsta fall få jag springa naken genom kyrkan!
... det börjar bli dags nu tycker jag!

Mycket som ska göras.. får låten från Askungen i mitt huvud.. "hej, vi kan sy den.. Vi ska sy och vi ska.. tralla"

En meny för middagen ska knopas ihop,
Dekoration ska planeras och bestämmas,
Måste boka frisör och grejs.. hitta flor!
Måste lära mig gå i klackar.. (liten klack.. fast har jag långklänning så blir det kort)
Blommor?
Tärnklänning
små söta brudnäbbsklänningar..
Musik?

och typ hundra saker till!

Har en liten checklista här hemma.. har hittils bara bockat av kyrkan och festlokalen!


Älskar Emmas klänning, hennes uppsättning och hennes flor

Kommentarer
Postat av: Petra

Den blomsteraffärn i Väsby fixade mina blommor o jag blev supernöjd! :) kan även VARMT rekomendeta Coop till tårtorna! De har en enastående konditor som gör precis efter önskemål :D skittrevlig, snygga tårtor o goda som fasen! Dessutom 10 kr billigare per bit än de flesta konditorier! Kan de bli bättre? Hettttttttttttt tips :) kram skumbanan :)

2010-10-06 @ 23:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0