Blodbad märsta!

Idag vid middagen hände något fruktansvärt!!
Vi hade nästan ätit klart när Linnea får för sig att ställa sig upp på sin stol (tar en halv sekund för henne ungefär, så det är omöjligt att hinna med)
Både jag och Micke reagerar och medans jag får tag på Linneas arm så lyckas Micke slå ner ett glas, mitt på bordet som exploderar i tusen bitar! Vet verkligen inte hur han lyckas?
Medans jag tröstar tjejerna som blev en aning rädda går Micke och sköljer handen, det hade tydligen börjat blöda!

Helt plötsligt vrålar Micke att jag ska hämta något att stoppa blödningen med!!
Vaa? Blöder det så mycket tänker jag och ger honom en handduk...

Efter några minuter går han fortfarande omkring med handduken och jag ber om att få titta på det. .
Varpå jag ser tre pyttepyttesmå typ skrapsår!!!

Nog för att Micke är extremt känslig för blod, men på honom lät det som att han höll på att förblöda när han bad om en linda!! Riktigt karlakarl det där! hehe..

Nu ligger han i sängen, lite omtumlad efter traumat.. och inte ett spår av "såren"




Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du får fasen börja skriva "varning Rebecka läs ej detta på pendeln" folk börjar ju undra varför jag sitter och as garvar på tåget.. Snart ska jag nog ställa mig upp och säga högt och tydligt att jag inte är galen men min syster skriver så bra på sin blogg och jag kan inte hålla mig för skratt ;) stackars Micke han måste ju ha förblödit :D hahaahahah

2010-10-07 @ 07:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0