Bussfan!

Ursäkta.. men ibland blir jag bara galen på dessa dårar till chafförer!!

Vaknade pigg och utvilad i morse kl 05:15! Gjorde i ordning mig och knatade iväg till bussen medans familjen sussade vidare!
Fortfarande pigg och glad.. sen drar bussen iväg som en avlöning och kör som om han plötsligt blev panikbajsnödig!! Tvärnitade vid varje busshållsplats så man fick hålla i sig för att sitta kvar i stolen!!
Och sen samma rivstart när han skulle iväg igen.. 
Blir så jävla förbannad, så hade jag varit lite mer modig så hade jag gått fram till honom och bara skrikit rakt ut, inga ord.. bara skrik!
Men så gör man ju inte..

Jag känner mig lite som Ally Mcbeal ibland.. minns ni den serien? Ni som har sett den vet nog vad jag menar!

Nä, min rast rusar iväg, ska nog slänga mig på soffan en stund och läsa lite medicinsk grundkurs.. favoritboken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0