Dagen idag!

Idag hade vi besök av moster Madelen!
Stackarn, snacka om att mina barn lekte gärnet med henne! Bra träning vettja! Hon var både häst och hund och moster och en mamma som skulle ta med barnen på cirkus.. osv osv..
Så ni som känner att ni behöver få igång konditionen lite, jag har öppet hus 1 gång i veckan då ni får leka med mina barn.. jag garanterar att ni är helt slut när ni går här ifrån!
(behöver jag nämna att detta var ett skämt? kanske lika bra innan okända svullo står och ringer på dörren)

Sen passade vi på att göra ett besök hos bestemor och moffen! Där blidde det fika! Mormor hade stekt på lite äpplen och till det hade hon creme fraich blandat med vanilj och socker! Mummms!


Lilla hjärtat ♥


Mitt hjärta ♥


Lite fiskespel


Suddig pappa var hem på lunchen idag ♥


Vilda Millan


Moster Madde


Nämnde jag att hon är vild?


Tydligen mycket prat om flygplan på förskolan, så här blev det lite flygplansdans!


Buse

Kommentarer
Postat av: Silvina

Jag hade också det där fiskspelet när jag var liten!! :D

2010-10-28 @ 04:17:23
URL: http://silviina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0