Filmkväll!

Igår, när tjejerna var nattade, gick jag hem till min lilla ingifta och sen utgiftade kusin (mina syskons kusin, vi har inte samma mamma)
Där var också lillasyster Rebecka och deras moster och min äldsta vän Jenny.. Och Carro.. en barndomsvän till lillesyster! .... och så fick ni en rejäl inblick i familjen.

Vi åt riktigt god annanspaj som nån gjort (glömde fråga) men god var den iallafall. Och grät.. jupp.. grät, floder!
Vi såg filmen Hachiko med Richard "växel" Gere! .. Åhhhh!! Se den, SE DEN NU! Vi satt alla fem och storböla! Såå jäkla bra var den.

Sen åt vi lite chips.. eller, mycket.. och såg en till film, Flickan från ovan! Läskig film.. men också bra.

Rikigt mysigt hade vi och inte förens 00:30 gick jag hem! Minns inte ens när jag var vaken så länge sist! haha

Är så glad att jag har er i mitt liv tjejer.. ni för förgyller mitt liv ♥


Mickis, Carro och Rebecka




Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja vi grät garanterat! usch så bra film :)

Som jag skrev på facebook så MÅSTE vi ha en filmkväll/tjejkväll 1 gång i månaden.. vi kan ju spela kort också, Gin Rymmy eller nåt :)

Love you! KRAM!

2010-10-03 @ 23:42:10
Postat av: Mikaela

Usch! Ser ju ut som något katten släpat in! Det var jag som lagade pajen, för övrigt ;) visst var den god?? 1 gång i månaden lät himlan mys :) Det får vi fundera på. Kram

2010-10-05 @ 19:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0